Етикет електронного спілкування - це неформальний кодекс поведінки, за яким регулюється спілкування між користувачами
Як ввічливий співрозмовник та людина, яка не хоче ділитися своєю інформацією зі сторонніми людьми, ви повинні дотримуватися певних правил.
1.Уважно стежите за тим, що стоїть в полі Кому, перш ніж відправити лист. (інформація яку ви вкладаєте в електронний лист, може потрапити не до того адресата).
2.Тема – це декілька слів, що коротко повідомляють, про що лист. Тема листа видно до відкриття листа, поряд з датою і відправником. Рекомендується завжди заповнювати це поле. Тема листа має бути по можливості змістовною і унікальною.(листи без теми, або з рекламою - є спамом, та можуть містити віруси).
3. Розбивайте текст на логічні абзаци. Ставте пропуски після розділових знаків. Перевіряйте помилки. Не забувайте про підпис. (це допоможе одержувачу якісніше обробити отриману інформацію, та говорить о вашій освіченості).
4. Не відкривай листи від незнайомців та стороннього змісту.
5. Не відсилай свої дані, копії документів, номера телефону, відомості про родину та інше невідомим адресатам, та не переходь по незнайомих посиланнях.
6. Не відповідай на листи з погрозами та провокаціями.
7. Листи, що викликали підозру - видаляй до папки Спам.
8. Важливу інформацію відправляй у архівах з паролем, який буде відомий лише відправнику та одержувачу.
9. У будь-якому випадку повний розмір листа не повинен перевищувати 1МБ, і перш ніж слати такі великі повідомлення, потрібно заздалегідь погоджувати це з одержувачем.
10. Не відсилайте без попередження програми.
Вправи для виконання
Немає коментарів :
Дописати коментар
Коментарі